Hoe werkt het?

Voor wie

De zomerschool is bedoeld voor alle 55-plussers uit de gemeente. We gaan er wel vanuit dat je zelfstandig deel kunt nemen aan de activiteit waarvoor je inschrijft. Zit je in een rolstoel, dan zorg je zelf voor een begeleider die je kan duwen; ben je slechtziend of doof, dan zorg je zelf voor een assistent, die je kan helpen als dat nodig mocht zijn.

Wat is er te beleven

Kijk voor het totale programmaoverzicht onder het kopje ACTIVITEITEN. Daar vind je korte omschrijvingen van alle activiteiten op datum en tijd. Je kunt ook filteren op bv de soort activiteit of de locatie. Er zijn workshops, presentaties en excursies op het gebied van kunst, cultuur, educatie, creativiteit en beweging. De website is altijd actueel voor wat betreft de activiteiten.

Wat kost het

De kosten zijn over het algemeen 5 euro voor een dagdeel, eventueel aangevuld met kosten voor de materialen. Voor dat bedrag krijg je ook een kopje koffie of thee. We kiezen voor een lage en gelijke bijdrage voor alle activiteiten, ongeacht de eigenlijke kosten of opbrengsten. Op die manier betaalt de ene activiteit mee aan het kunnen organiseren van de andere. Alleen voor materialen betaal je een extra bedrag, gelijk aan de kosten.

Inschrijving, betaling en plaatsing

• Inschrijven kan vanaf zaterdag 11 mei 10.00 uur.
  • Voor veel workshops geldt een maximum aan deelnemers. Bij inschrijven zie je direct of er nog plaats is. Is een workshop vol, dan kun je misschien dezelfde workshop nog op een andere locatie of een andere datum volgen.
  • Ga eerst naar "Mijn Profiel". Als je al een wachtwoord hebt, kun je daarmee direct inloggen. Heb je dat nog niet, registreer je dan. Je krijgt een wachtwoord per mail. Met dat wachtwoord kun je inloggen en activiteiten boeken
  • In de eerste week (tot dinsdag 21 mei) kun je voor maximaal 5 activiteiten inschrijven. Je betaalt ze direct en je krijgt ook direct een email dat je bent geplaatst. Vanaf 21 mei kun je voor meer activiteiten inschrijven als je wilt. Zo zorgen we dat iedereen een kans krijgt om een gewilde activiteit te boeken.
  • Bij onvoldoende belangstelling voor een activiteit behoudt de zomerschool zich het recht voor om een activiteit te annuleren. Uiteraard krijg je hierover bericht en word je inschrijfgeld gerestitueerd.
  • Afwezigheid tijdens de activiteiten van de zomerschool geeft geen recht tot restitutie.

Kun je niet digitaal betalen en/of inschrijven: op zaterdag 11 mei kun je tussen 10.00 en 13.00 uur ook langskomen in SCC De Biechten (Hintham) om ter plekke in te schrijven en met je pinpas of cash te betalen. Dat kan ook op dinsdag 21 mei tussen 10.00 en 12.00 uur in de Biechten in Hintham.

Dank aan onze sponsors

-->